Bedrijfscombi-abonnement Centrum

Heeft u een bedrijf in het centrum van Nijkerk, dan kunt u dit combi-abonnement aanvragen voor het parkeren op straat en achter slagbomen.

Wat zijn de voorwaarden

• U heeft of leidt een bedrijf in het centrumgebied en staat ingeschreven in het register van de KvK.
  • Uw voertuig is nodig voor de bedrijfsvoering.
  • Het kentekenbewijs van het voertuig waarvoor u het combi-abonnement aanvraagt staat op uw naam. Is dit niet het geval (leaseauto), upload dan een houdersverklaring of een leasecontract.
  • Hou rekening met de maximale doorrijhoogte van de garages: in parkeergarage Wheemplein 1.90m, in parkeergarage Bonte Koe 2.00m. Bij de overige terreinen zijn geen hoogtebeperkingen.
  • Maximaal 3 combi-abonnementen per bedrijf.
  • Dit abonnement mag niet uitgegeven worden als er een bewonerscombi-abonnement of kamerbewoning combi-abonnement op dit adres is uitgegeven.
  • Als uw bedrijf in het afgesloten gebied ligt, dan kunt u bij de gemeente een ontheffing aanvragen om het gebied in te rijden: Gesloten verklaring binnenstad | Nijkerk.

Tarieven

Bekijk de actuele tarieven op de tarievenpagina.

Aanvragen

Gebruik

• Met dit combi-abonnement kunt u in het Centrum in de parkeergarages/terreinen parkeren (behalve op het bovendek Wheemplein) en in de vergunninghouderszones op straat.
  • Uw kenteken wordt geregistreerd in ons slagbomensysteem. Bij het arriveren gaan de slagbomen automatisch open.
  • U ontvangt een parkeerpas die u kunt gebruiken als uw kenteken niet herkend wordt of in geval van vervangend vervoer.
    NB: Heeft u al een parkeerpas, dan ontvangt u geen nieuwe maar wordt uw pas alsnog aan uw nieuwe combivergunning gekoppeld.

Alle parkeervergunningen zijn digitaal en uw kenteken is opgeslagen in een register. De handhavers scannen de kentekens van de auto's. Zo stellen zij vast of een auto een vergunning heeft of niet.

Wijzigingen

Als u verhuist of een andere auto heeft, is uw combi-abonnement niet meer geldig. Geef uw wijziging door op de pagina Wijziging doorgeven.