Betaald parkeren

In en rondom het centrum van Nijkerk  geldt betaald parkeren. In sommige parkeergebieden kunt u alleen met een vergunning parkeren. Op loopafstand van de binnenstad, kunt u parkeren op onze parkeerterreinen of in de parkeergarages. De verwijsborden geven de parkeermogelijkheden aan inclusief vol/vrij vermelding. Er zijn twee gemeentelijke parkeergarages en drie grote parkeerterreinen waar u kunt parkeren. Op de parkeerterreinen kunt u goed en goedkoop dichtbij het centrum parkeren.

Tijden betaald parkeren

• Maandag t/m donderdag van 09.00 tot 18.00 uur.
    Op vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur.
    Zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.
  • Op zon- en feestdagen* is het parkeren gratis. (* Nieuwjaarsdag, 1e en 2e Paasdag, Koningsdag, Hemelvaartsdag, 1e en 2e Pinksterdag en 1e en 2e Kerstdag.)

Informatie over de parkeerterreinen

Bekijk hier welke parkeerterreinen er zijn.

Tarieven

Kijk op de tarievenpagina voor de actuele tarieven.

Betaalmogelijkheden

Bij alle parkeerautomaten in Nijkerk kunt u betalen met uw betaalpas of contant geld. Mobielparkeren is overal op straat mogelijk. Op de automaten staat aangegeven met welk betaalmiddel u kunt betalen.

Zonenummers voor mobiel parkeren

Zonenummer